در تاریخ 27 نوامبر 15

فروش ریالی دیفیوزر هوادهی

دیفیوزر هوادهی دیسکی

فروش ریالی دیفیوزر هوادهی

 

دیفیوزرهای هوادهی شرکت سوپراتک از نوع دیسکی و لوله ای از برند سوپراتک آلمان در انبار این شرکت موجود و آماده تحویل است.

لازم به ذکر است دیفیوزرهای شرکت سوپراتک آلمان از برندهای مطرح در دنیا است و دیفیوزرهای تولیدی این شرکت در بزرگترین پروژه های دنیا استفاده شده است.

افشانک هوادهی دیسکی سوپراتک حباب ریز و درشت در فرآیند تصفیه آب، فاضلاب، حوضچه های پرورش ماهی، دایجستر های هوازی و … کاربرد دارد. وظیفه دیفیوزر هوادهی سوپراتک ایجاد حباب های ریز (در مدل حباب ریز) و ایجاد اختلاط (در مدل های حباب متوسط و حباب درشت) است.

 

بدنه اصلی دیفیوزر هوادهی عمقی سوپراتک از جنس پلی پروپیلن تقویت شده با فیبر شیشه است. ممبرن به صورت کاملا یکنواخت روی بدنه دیفیوزر هوادهی سوپراتک نصب شده است.

انواع ممبران دیفیوزر دیسکی هوادهی عمقی حباب ریز و درشت :

دیفیوزر هوادهی عمقی سوپراتک OXYFLEX®-MT با ممبرانی از جنس EPDM با کیفیت تولید می شود. در صورت نیاز پروژه، امکان تولید دیفیوزر هوادهی سوپراتک OXYFLEX®-MT300 با ممبران سیلیکونی و یا EPDM با پوشش PTFE میسر است.

دیفیوزر هوادهی عمقی سوپراتک OXYFLEX®-MT با ممبران حباب ریز و حباب درشت تولید می شود.

دیفیوزر هوادهی عمقی سوپراتک با ممبران از جنس EPDM در سه اندازه ی 175، 235 و 300 میلی متری موجود بوده و برای ممبرن سیلیکونی دیفیوزر با قطر 235 میلیمتر تولید می شود. قطر اعلام شده، قطر ممبرن است.

 

هر دیفیوزر هوادهی عمقی سوپراتک مجهز به یک اتصال رزوه ای به قطر یک اینچ است. (در صورت درخواست ¾ اینچ) برای نصب دیفیوزر هوادهی سوپراتک بر روی لوله های مقطع دایره ای ، کمربندهای اتصال با قطرهای مختلف توسط این شرکت تولید می شود.

شیر یکطرفه ممبرانی بر روی تمامی دیفیوزر های هوادهی سوپراتک نصب شده است.

 

روزنه های دیفیوزرهای هوادهی سوپراتک با یک چیدمان خاص افت فشار عبور هوا را حداقل و ضریب انتقال اکسیژن را حداکثر می کند.

دیفیوزر هوادهی عمقی سوپراتک در مدل های حباب ریز و متوسط تولید می شود.

 

 

شرکت ارمغان صنعت یک بنگاه اقتصادی با محوریت ایجاد راهکارهای نوین تامین و توزیع تجهیزات صنعتی برای پروژه‌های عمرانی، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی است.

تلفن دفتر : ۰۲۱-۲۲۵۵ ۱۸۰۸
آدرس دفتر : تهران، پاسداران، برج سفید، واحد ۱۰۶